1. Yleistä
Nämä toimitusehdot koskevat kaikkia kukkagarden.fi / Hallin Luomupuoti Oy:n (Y-tunnus 3015820-4) verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia. Tehdessäsi tilauksen verkkokaupastamme, hyväksyt nämä ehdot.
2. Toimitustavat
Tarjoamme seuraavat toimitustavat:
- Nouto: Voit noutaa tilauksesi suoraan liikkeestämme.
- Lähettitoimitus: Toimitamme kukat valitsemaasi osoitteeseen. Toimitusalue ja -kulut määritellään tilauksen yhteydessä.
3. Toimitusaika
- Nouto: Noutoajan voit ilmoittaa tilauksen yhteydessä kassalla.
- Lähettitoimitus: Tilaus voidaan toimittaa saman päivän aikana, kun tilaus on tehty ma-pe klo 17.00 mennessä, La, Su ja pyhäpäivät klo 15.00 mennessä. Pidätämme oikeuden muutoksiin toimitusaikataulussa.
4. Toimituskulut
Toimituskulut määritellään tilauksen yhteyhdessä toimitusosoitteen postinumeron perusteella.
5. Maksuehdot
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
6. Palautusehdot
Kukat ja kasvit ovat tuoretuotteita, joilla ei ole palautusoikeutta. Tämän lisäksi kukkakimput ja -asetelmat ovat räätälöityjä tuotteita jotka tehdään yksilöllisesti tilausten mukaan. Suklaat ja muut elintarvikkeet eivät myöskään sisällä palautusoikeutta.
7. Reklamaatiot
Kukka Garden takaa, että kukkien laatu on toimitettaessa hyvä, ja että kukat toimitetaan asiakkaan maksaman summan mukaisesti. HUOM! Hintojen vaihtelun vuoksi kukkien kappalemäärät sekakimpuissa saattavat hieman vaihdella. Vastaanottajalle toimitetaan ensisijaisesti tilattua kukkalajiketta. Ellei tämä ole mahdollista, toimitetaan vaihtoehdoksi ilmoitettua tai sitä mahdollisimman lähellä olevaa lajiketta. Istutusten ruukut ja korit saattavat vaihdella toimittavan liikkeen valikoiman mukaan. Jos ostamasi tuote ei ole saatavilla, on Kukka Gardenin henkilökunta sinuun yhteydessä. Kukat toimitetaan toivottuna päivänä.
Toimitettujen kukkien laatuun liittyvä valitus on osoitettava Kukka Gardenille (p. 044 980 9608 tai info@kukkagarden.fi) viimeistään toimitusta seuraavan arkipäivän kuluessa.
Mikäli toimitetut kukat ovat huonolaatuisia, Kukka Garden toimittaa vastaanottajalle uudet kukat. Myös kukista maksetun hinnan ja toimitusmaksun hyvittäminen kokonaan tai osittain on mahdollista viimeistään toimitusta seuraavan työpäivän kuluessa esitettyjä huonosta laadusta kertovia todisteita vastaan (kukkien palauttaminen kukkakauppaan tai yksityiskohtaiset valokuvat niistä Kukka Gardenille osoitteella info@kukkagarden.fi).
Kukkien laatua koskeva reklamaatio käsitellään normaalisti yhden työpäivän kuluessa ja sesonkiaikoina (joulu, äitienpäivä, isänpäivä, ystävänpäivä, naistenpäivä, pääsiäinen, valmistujaispäivä) ja niitä välittömästi seuraavilla viikoilla kolmen työpäivän kuluessa.